Det vi hjælper med

Vi implementerer AI (kunstig intelligens) i private og offentlige virksomheder. De der gør det godt løber fra de andre eller kan gøre mere på samme tid. En konkret studie viser at dem der bruger AI bliver 25% hurtigere færdige med en opgave og løser 12% mere i bedre kvalitet.


AI Træning & Kurser

Vi træner i sikker brug af AI-teknologien og de værktøjer, der gør ting smartere, meget hurtigere og enklere.De fleste har hørt om ChatGPT, som vi hjælper dig med at mestre, men AI rummer meget mere end det, og mange udnytter slet ikke potentialet fuldt ud.

Det omfatter alt fra tekstoversættelser og formuleringer til marketing, private avatar-versioner af dig selv samt fuldautomatiske AI-assistenter, der kan besvare dine e-mails og lave regelmæssige rapporter. Vi hjælper dig med at blive hurtigere til det, du allerede er god til, så du får mere overskud til andre ting.

Har du eller din virksomhed brug for at forstå de seneste regulativer som f.eks. EU's AI Act eller ønsker du at vide, hvilke muligheder og trusler AI kan medføre for en virksomhed i dag og i fremtiden, så står vi også klar med klar besked om, hvordan I kommer godt i gang eller beskytter jer bedst muligt.


Pre-Studier & Konsulentydelser

Har du et behov, som du tænker, AI kan være med til at løse, så hjælper vi dig i gang. Det kan være individuel vejledning, tilpasning af en eksisterende proces, som f.eks. er tidskrævende, eller implementering af en komplet AI-løsning.

Vi kommer gerne forbi og ser på, hvordan AI kan hjælpe dig, din organisation eller virksomhed.

Vi udvikler og tilpasser AI-løsninger efter behov. Typisk laver vi et præ-studie, hvor vi sætter en prototype sammen, der giver nok indsigt i, hvordan den endelige løsning vil fungere - så kan vi sammen tilpasse den, inden vi afslutter med en færdig version.

Kontakt os, så kan vi også give jer eksempler på lignende opgaver, vi har lavet.


AI Automatisering

Vi giver dig en virtuel AI-assistent, der hjælper med rutinearbejdet.

På 2ai's platform laver vi f.eks. AI-analyse af e-mails, som bliver omsat til automatiske opgaver i interne systemer, rapporter og svar til kunder.

Hvis I f.eks. har en hjemmeside med en svarformular eller modtager mange e-mails, som kræver handling, så træner vi 2ai's autoassistent i virksomhedens produkter, opgaverne og de aktioner, som I ønsker, den skal udføre. AI'en kan forstå og analysere indholdet og automatisk udføre aktioner i f.eks. andre systemer.

Vores AI-automatisering integrerer med alle typer systemer såsom O365, Gmail, Support, Økonomi- og Administrationssystemer, filer, databaser, API'er mm.

I bestemmer selv, hvor automatisk det skal foregå. Må AI'en f.eks. selv svare på en henvendelse, eller ønsker I, at den laver et udkast, som en medarbejder kan tjekke og trykke send på?

Sammen med dig, din organisation eller virksomhed kan vi gennemgå den eller de processer, som I gerne vil have AI-hjælp til.


AI Marketing

Vi benytter AI til at automatisere markedsføringen for virksomheder, hvilket gør dem mere succesfulde.

2ai's system lærer om virksomheden og deres produkter og producerer viralt indhold samt laver automatiske opslag på sociale medier efter en skemalagt ugeplan, som du selv godkender.

Med udgangspunkt i virksomheden og dens data finder AI'en selv på indhold inden for forskellige kategorier, som også kan gå viralt.

Dette er smart, fordi I bare sætter grænserne for, hvordan AI'en skal gøre det – og det koster mindre end et marketingbureau, hvilket giver jeres medarbejdere mulighed for at fokusere på kerneforretningen.

Hvis du vil spare tid og blive mere synlig og succesfuld på sociale medier, så lad 2ai automatisere hele eller dele af din markedsføring.


AI Assistenter

2ai har lavet en platform til smarte AI-assistenter.

Er du træt af dumme chatbots, der ikke rigtig forstår, hvad brugeren vil, eller kan hjælpe dem godt på vej?

Vores Rollebot-platform tilpasses til opgaven. Den trænes ikke bare i de data eller systemer, den skal kende, men også i, hvordan den skal opføre sig - hvilken rolle den skal udfylde.

Rollebot kan se ud som et klassisk chatbot-interface, men kan også være en bestemt dialogform eller tilpasses opgaven. F.eks. kan den bruges til alt fra vejledning af en kundes valg af vinduer til at gennemføre en personlighedsanalyse med personlig analyse og konklusion.

Se et eksempel på en case-story her: